ÄLSKA DEN DRÖMMEN !

hejsan :)

i natt drömde jag om Justin Bieber .
orkar inte berätta hur den var men , Ida , Myrah , Emma , Mamma och Ida & Emma's mamma var med & vi var i Frankrike :)

sitter & tittar på "HOGAN KNOW BEST "  &  dom har fått en shimpans :D
han är skitsöt & heter Harry :love:

men dom har låst ut hundarna ( eller mamman har det ) och det är skitsynd om dom för dom står och piper utanför dörren !



stackarna !

som jag sa igår ska jag vara med Ruben igen .
fast denna gången ska Fiona vara med för hennes föreldrar ska på Way Out West , där pappis ska jobba .

men jag & mamma ska äta lunch på Linnégatan där Fiona bor , så hon ska komma & möta mig så vi kan gå upp till Ruben :)

jag är skitsugen på Ben & Jerry's :D

mums . . .
ska nog äta det ikv :love:


men nu ska jag fixa håret så hejdå :D


PUSS & KRAM !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0