bowling ist !

HEJ :D
det blev inte skara sommarland idag för det var för dåligt väder -

men jag , mamma , pappa , ida och emma ska och bowla i majorna :)
det ska bli kul .
fast nu tjafsar jag å ida lite , om en sak .
den bowlingen vi ska till heter Inter Bowling och där hade jag 7:års kalas :)

vill ni kolla på deras hemsida och kanske boka eller nåt , klicka HÄR !

och ida vill ta spårvagnen dit , men det vill inte jag ._.
då får hon åka själv , tkr jag .

glömde dagens bild igår för jag var nästan inte hemma någonting .
jag var med tyra sen såg jag på film med mamma .
filmen hette VALENTINES DAY och var skitbra :D


MEN NU BÖRJAR VI SAMSAS HUR VI SKA GÖRA


PUSS Å KRAM :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0