egg & milk - trög matkedja ?

som jag sa igår , så var jag med min mamma idag.
fast hennes kompis kom inte , hon var för trött.
och det blev faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle bli .
vi började våran dag med att äta frukost / brunch på Egg & Milk.
det var väldigt gott men det tog åxo väldigt lång tid att få maten , p.g.a att tjejen och killen som skulle göra våran mat gjorde fel mat 2 gånger ._.
men jag prövade amerikanska pannkakor med sirap , MUMS :D
det ska jag nog äta lite oftare , hihi :love:
sedan gick vi till Burger King för mamma skulle kissa.
usch vilka äckliga toaletter dom har där ?
det var bruna fläckar ( inte bajs ) på toalett - locket :s
blä !
men sedan gick vi till Bokia för att köpa saker tills skolan börjar.
det blev ett vitt pännfodral med typ nåt slags låtsas skinn eller vad man ska säga.
paul frank - pennor.
paul frank - sudd .
paul frank - mapp.
en vanlig pennvässare.
och paul frank - bänkunderlägg :)

ja , det var allt jag köpte.
sen gick vi till Hemköp och köpte mat till möhippan .
efter det , gick vi hem och mamma maserade mina fötter :D

och jag laddade ner en ny sak till min cam på datorn !

det heter webcammax.
om ni vill ladda ner den gör så här.
1. ni måste ha webbcamera.
2. gå in på webcammax.com
3. sen kommer det upp en bild på vad man kan göra typ , och under bilden står det download och buy now.
4. tryck på download ( men om ni vill ha lite mer saker så tryck på buy now men det kostar pengar ).
5. sen kommer det upp 3 olika sidor du kan hämta ner programmet från.
6. tryck på den andra , brothersoft eller vad den heter.

och så förstår du hur du gör sen , :)

här är några bilder jag tog med webcammax , kolla !





OSERIÖS BILD !



AAH , FUL BILD !
MEN JAG VAR JU TVUNGEN ATT VISA ER HUR BILDERNA KAN SE UT.





det finns MÅNGA mer saker att göra , jag var bara lite tråkig på dom här bilderna ;)

men nu ska jag se på tv , ni vet celebrety rehab with Dr Drew .

där han Joey från vänner är med :(

 det blev tyvvär ingen dagens bild idag , men imorgon så blir det 2 bilder ist !

pussar !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0