rosa pantern ?

HEEJ :D
idag har jag varit med min kusin och hennes son .
min kusin heter Sanna och hennes son heter Anton och är ett år yngre en mig -
vi kom nyss hem från slottskogen .
och när vi var där så skrek han en sak till mig ( minns inte vad ) och så tyckte jag han sa : man kan inte cykla med Rosa Pantern om man inte har en stolpe ! " .

HAHAHAHHAHHA , ja , jag vet jag är konsigt ^w^

och nu sitter jag och lyssnar på Owl City - Fireflies -
kärlek !
men jag har fått Usher's nya låt , OMG , i huvudet .
tur att jag gillar den låten *pustar ut*.


men iallafall . . .
jag saknar mina kompisar !
alla är bortresta och dom i skolan som jag inte träffar , SAKNAR JAG ÄNNU MER !

och nu lyssnar jag på Usher - OMG ! för fireflies tog slut .

jag är kär i Justin Bieber .
och jag la ju upp ett inlägg att han ska till Sverige ?
mamma har nämligen lovat mig att om han kommer till Göteborg eller Stockholm så kommer jag få se honom !
SÅ JAG SKA FÅ SE JUSTIN BIEBER !
OCH PAPPA HAR LOVAT MIG EN JB TRÖJA OM JAG TRÄNAR VARJE DAG OCH VAR TREDJE KG JAG GÅR NER FÅR JAG EN NY JB SAK , HUR DYR SOM HELST :D


JaG äR sKiT - gLad :love:


och nu är jag ännu gladare för Anton fick en diamant på Froggy Jump åt mig på min iPhone ! :thumbup:

MAN KAN INTE CYKLA MED R0000SA PAAANTERN OM MAN INTE HAR EN STOLPE !
okej , förstår ni ?

hahah ;)


puss å kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0