RUUUUUUUUUUBEN !

╔═╗JUSTIN BIEBER IS MY
║═╬╦╦═╦═╦═╦══╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔╣║║║╬║║║
╚═╩═╣╔╩═╩╝╚╩╩╩╩╩╩╝
════╚╝═══════════***

yes , that's true !

hejhej ! ;P


idag ska jag vara med Ruben för pappa ska jobba på Way Out West och mamma jobbar .

samma sak imorgon .
glömde bilderna igår , förlåt !

jag håller på att ladda ner dom till datorn nu men jag hinner nog inte lägga upp dom innan jag ska gå :(

men en sak som är lite rolig är att Ruben säger att han har en överaskning åt mig ? :bigeyes:

kul :D

&  på söndag ( när jag har varit hos Ruben i 2 dagar ) börjar jag med
Dagens Bild igen :)

men efter som jag inte kan skriva så mycket mer så jag ska lägga upp lite Justin  Bieber bilder :P


så , hejdå & här är bilderna !






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0