snart slut !

HEJSAN BLOGGEN!

på tisdag är det sista dagen att ställa frågor.
så på tisda' kväll så lägger jag upp ett inlägg med svar till era frågor :)

iallafall.

min mammas kompis ska ha möhippa på Tisdag på skara sommarland så mammis och hennes andra kompis ska handla lite saker till Möhippan imorgon.
och jag har såklart inte något annat bättre för mig än att följa med dom ._.
ingen svarar ju mig längre när jag frågar om dom vill göra nåt ;(

och jag tror att nån gång nästa vecka ( den som kommer nu ) så kommer jag , pappa , Ruben och kanske Nelly men jag har inte frågat henne ennu  , åka till skarasommarland , vi åxo!

men förlåt för att jag inte la upp dagens bild igår !
jag väntade nämligen på att ida skulle göra en "bild" / "detalj" där det står DAGENS BILD men hon gjorde den aldrig så jag glömde lägga upp dagens bild .
men jag ska se på en film nu på kanal 5 , Emma and Alex heter den :D
jag lägger upp dagens bild i reklamen , ok?

whatever ;)


se ya later , haha ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0