TVÅ BILDER ! | FÖRLÅT MIG !

hejsansvejsan !
jag har varit hos Ruben hela dagen för pappa har jobbat och mamma har varit på möhippa .
så när jag kom hem gjorde pappa mat , sen såg jag på lite tv och sen såg vi på film och åt glass.
filmen tog precis slut och jag skulle sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon men så kom jag å tänka på bloggen !
den kunde jag ju inte glömma ;)
iaf . . .

imorgon ska jag till Ruben igen p . g . a , mamma , möhippa . pappa , jobb.
men mamma kommer hem på förmiddagen idag så jag ska inte stanna hos Ruben så länge och jag kan göra ett inlägg tidigare än vad jag gjorde idag ! :thumbup:

Ruben , jag och hans mamma ska till Universeum eller Sjöfarsmuseét imorgon -
de ska bli kul :)

och jag lovade ju två "dagens bild " idag eftersom jag inte hade någon igår så ni får två stycken i ett nytt inlägg , okej :) ?


men nu ska jag kolla min bdb , FB och Msn och sen ska jag sova !
jag ska upp vid 7 imorgon :s

pussen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0