TEAM JACOB !

hej :D
jag vet att jag inte lagt upp inlägg på typ tre dagar , så jag lägger upp en extra långt inlägg idag + bilder från dom senaste tre dagarna .

i måndags var jag på Lotta på Liseberg med Myrah , Ida och Emma .
vi gick dit för att jag ville se Eric Saade :D

men jag och emma var dom som fick platser , och inte Myrah och Ida .
fast  . . .
vi fick stå upp :(
men vi var bara där på genrepet inte i TV för vi fick så ont i våra ben !

fast genrepet var likadant som det som var med i TV :)
OCH PÅ GENREPET SÅ KOLLADE HAN MIG I ÖGONEN ! :love:

OCH SÅ GICK 3 CM BREVID MIG OCH EMMA ! :love:


OOOOMMMGGGG :D

jag skrek när han kollade mig i ögonen men när han kom brevid mig , var jag så kär att jag bara gapade ! :$

men vi hade nämnligen köpt lotter så när vi kom hem till mig ( fast inte Myrah då hon hade åkt hem ) så satt vi och kollade på direkt sändingen och jag vann en till lott :D
fast ida å emma vann inget :(

sen sov dom över hos mig .
nästa dag kom nelly .
då skulle ida å emma tbx till Mellby Strand .
vi typ hade mys och åt godis , hihi :D
sen på kvällen så tältade vi ute på min altan ( en altan är som en lång balkong ) och såg på Wipeout på miin dator .
efter det , somnade vi ...
och dagen därpå , kom emmalinn hit .
men vi kom inte på vad vi skulle göra så vi satt och såg på TV i 4 timmar :s
MEN EFTER EN STUND SÅ . . .
KOM VI PÅ ATT GÅ PÅ BIO !
så vi såg Eclipse klockan nio :D
den var skitbra !
nu förstår jag ala Twilight-fans , varför dom älskar twilight så mkt och vrf dom har TEAM EDWARD och TEAM JACOB .
JAG ÄR HELT KLART I TEAM JACOB .
OMFG  VAD SNYGG HAN ÄR ! :bigeyes:


och nu , dagen efter sitter jag vid datorn och bloggar medans emma och nelly äter godis , och pratar om tår ...

fråga mig inte vrf :s


jag kommer ladda upp bilder från dagarna sedan idag , när jag hittat min överladdningssladd .

så , puss !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0