jag ska gifta mig !

dagens bild -
jag slutar med dagens bild i några veckor , om det är okej ? :)

idag ska jag på Liseberg med Fiona men hon ringer mig aldrig så det verkar inte bli nåt :bigeyes:

men vi får väll se :)

jag är väldigt sugen på Ben & Jerry's .

och jag å ida pratade om att ha Pyamas Party , fast det är inget bestämt .

jag har blivit besatt av en låt av Miley Cyrus :D
och nej , jag är inte töntig för jag lyssnar på henne ! :mad:

men låten heter WHEN I LOOK AT YOU -
jag är kär i den låten -
jag tänker gifta mig med den , haha :D

den är jättevacker , tycker jag .

ni får bestämma själva vad NI tycker .

men jag tror jag får ta och ringa Fiona nu eftesom hon aldrig ringer mig :s

pussen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0