hejhej bloggen !
förlåt för jag inte har laddat upp inlägg på länge , men min dator har laggat :(
bilderna från Midsommar kommer om några dagar för det verkar inte funka att ladda över bilder från min iphone ?
whatever .

skulle igentligen till Halmstads - vattenland med Emmalinn imorgon men nu skulle hon tydligen vara med Ella ;'o

men just nu sitter jag och tänker på dom äckliga parasiterna i havet som GT skrev om :o
haha , dom hade tagit kort på ett barn som hade fått dom här utslagen av parasiten och barnet hade fått utslagen på rumpan så då tog dom kort på hans / hennes ruuuumpa :D

men aja.

om några timmar ( typ 2 ) ska jag åka ut å bada .
men jag minns inte var , hehe ...

jaja pusspuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0