okej jag har sagt förlåt många gånger när jag inte varit aktiv på länge så nu säger jag så här :
JAG HAR INTE HAFT LUST ATT VAR AKTIIIIV :D
så nu vet ni varför.

men det var Julia som gjorde så jag kom på min blogg !
som tack , tycker jag att ni ska kolla hennes blogg !

www.priincessdiary.blogg.se/

om en halvtimma eller nåt ska jag å pappa hämta lite mat hoss mamma från hennes ena jobb , som är på en indisk resturang och då för vi iniskmaat .
MmMmm..

den rätten jag ska ha heter TIKKA MASALA
gottigottgott !

har hittat en bra sida för hjärtan å sådant
här är länken

http://cid-2ab4e936f369b54c.profile.live.com/Lists/cns!2AB4E936F369B54C!304/


många bra symboler
TE.X :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0