HEJHEJ , ALLA GRODOR!
haha , grodor...
jag tittar på 2 and a half men .'
fast det är snart slut.
jag saknar mitt blonda hår så jag å mamma ska blondera varandras hår imorgon .
YIPPIEE ! :D
så när sommarlovet är slut kommer jag vara blond  ! :thumbup:

jag gillar majs.
mihihi :D
vilken tråkig blogg jag har.
kommentera gärna hur jag kan förbättra den :)
jag ska snart fixa en personlig design .
emmahagelin.blogg.se , ska fixa den , precis som hon fixade min första.
ENNU ETT YIPPIEE ! :D
nu har 2 and a half men slutat så jag ser på Selebrety rehab.
kul.
ni vet han Joey , i vänner?
HAN ÄR DÄR! :O
HAN KNARKAR ! :O
men han som är så snygg , med snygga muskler. :love:
aaa , heet :P

han blir sur för kamrorna kollar på honom.
HAN ÄR HET!
fast han får inte knarka :thumbdown:


jaja .
har ni tänkt på den där bredbandsbolaget - reklamen?
den där han monstret som står med en trummpinne?
han pratar göteborska och riktigt göteborska är med många Ö:n i sig.
som , gött , dö ( du ) , götebörska , görbra , o.s.v och då säger han så här i slutet bara för att man ska höra att han pratar göteborska : dö ! : men sen inget efter ?
altso alla göteborgare pratar inte så .
det är elakt , nästan som mobbning.
saksaksaksaksak .
H*LV*T* !
sluta mobbas , bredbandsbolaget :(
jaja , nu ska jag fortsätta droga mig med läkerol , haha ! :bigeyes:

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Monstret pratar inte göteborska! Han pratar som dom från östergötland, och dom säger "dö" efter sina meningar. Ville bara påpeka det ;)

2010-07-27 @ 10:29:51
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-27 @ 16:32:34
URL: http://suitedup.blogg.se/
Postat av: ida hellberg

Anonym: okej , jag trodde det , :)

Vera : aw , tack så mycket ! jag röstade på din bild åxo ! jättegullig , haha :D

2010-07-29 @ 15:39:20
URL: http://iidavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0