JA MÅ HAN LEVA , ELVIS !

HEJHEJ :D
idag ska jag åka till Mellby Strand till Ida å Emma ! :)
sen på söndag ska vi till Halmstad's vattenland .:thumbup:
och på tisdag ska jag åka hem och hämta min katt som vi sen ska lämna på mitt sommarland . sen stannar vi där i några timmar å efter det åker vi och sover över hos Karin och hennes mamma .
när vi sovit hos dom åker vi å hämtar min katt igen.


fast när vi ska åka så måste vi hämta tält  hos min moster så vi kan campa i Mellby Strand och så ska vi åka förbi ' hund och katt - centrum ' för vi ska köpa present till Ida's hund eftersom han fyller 1år idag.
hahah , vi ska äta tårta :D
men nu måste jag packa ner lite smink , hår saker o.s.v
och borsta mitt hår.


pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0