ruben är en APA :D

hej .
jag är tråkig.
för ruben är jobbig.
?
om det går ihop ;)
jag är på mitt sommarland just nu och jag å ruben lyssnar just nu på Green Day - 21 guns -♥
vet ni vad ?
jag har fått en ny hobby.
att skälla på Ruben. :mad:
För han fiser , rapar , kastar saker , gör jobbiga ljud , tar min plats i mormors säng :c
han är en apa.
Bokstavligt talat.
EN APA SA JAG , EN APA ! :bigeyes:
Nelly vet vad jag menar , och hurdan han är.
bajskorv.
han är dum.
och jag älskar 21guns å green day
aaa , love in the air :D
nu rapa han igen och gjorde en konstigt ljud som låt : shabadadida !
skitsamma.
han är äcklig.
hejdå!
å vänta , !
nu skrev han bög åt mig på facebook.
han kan dö .
:D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Jag gjorde det i Photoshop :)

2010-07-26 @ 05:55:24
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0