ASKIM = NEEJ !

hejhej , bloggen :)
jag har tråkigt.
för jag har inte varit med någon på en vecka :s
HJÄLP!
och pappa vill att vi ska cykla ända bort till askim ! :o
ALDRIG -  :bigeyes:
och pappa och mamma säge att dom vill flytta till en mindre lägenhet för den här är för 4 och vi är bara 3 .
men jag säger NEEJ för att gården här är så fin och den är bra om man har utekatt , som vi har.
så jag tänker inte flytta , om vi nu ska det.
men alla är bortresta förutom jag :(
Antonia - spanien.
Emmalinn - kanarieörna ( stavning )
Yasmin - iran.
Fiona - Skottland.
Ida / Emma - mellby stran ( med dom kommer hem ikv )
Nelly - varberg ( tror jag )
'altså jag har fler vänner men det är dom jag umgås med mest xD '
jag är kär i justin bieber.
PÅ RIKTIGT :love:
men vi kan inte bli ihop :(

BUUHUUU ;(

okej , nu ska jag se på tv ;P
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0