vrf kunde det inte vara jag ?

HEEEJ :D
såg nyss en video där JB pussade och kramade en tjej jättelänge ! hon var 10 precis som jag , så vrf kunde inte det vara jag ist ? ;(
snyft :(


jag väntar fortfarande på att ida ska göra min bloggdesign :s

jag var på New Yorker idag ist för stadium :)
köpte ett par mjukis shorts , turkos klänning / top
och ett par vita tajts med typ låtsas diamanter på eller vad man ska säga , på Gina Tricot '
men jag är hos ida och jag glömde kläderna hemma , men jag ska ta kort på dom sen när jag kommer hem ;)
ähme , jag vet inte vad jag ska skriva mer för jag har inte gjort så mycket idag.
elr , jo !
vi var på MCdonalds åxo.
och när vi skulle gå trodde hon att hon såg en bloggerska som hette Lisa som kallades för lulu elr nåt så jag och emma fick ropa : LISA ! , LULU ! .
:bigeyes: 


nu ska jag kolla lite på Facebook och så  .


hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0