bohuslän (L)

tjena :D
jag åkte till mitt sommarland igår , som ligger i bohuslän .
det ligger nästan mitt i skogen , vilket gör att det blir lite svårt att få internet .
så igår blev det tyvvär inget inlägg , eftersom vi inte kunde fixa internet .
men nu fixade pappa internet på hans jobbdator , så jag kan blogga och så :)
jaja , whatever :D

det är fintfint här och förra sommaren såg vi en räv , 2 älgar , en ren mamma och en ren unge , två katter ( inte så ovanligt men endå ;D ) , en snok , och nåt annat djur som jag inte minns vad .

jag har inte så mkt att skriva om men jag kan berätta vad som ska hända idag .
1. vi ska åka till Hambursund och köpa mat till midsommar imon .
2. där finns en service-butik som heter Pipers och där ska jag köpa glass .
3. sen ska jag "undersöka" min nya smink :thumbup:
4. ungefär kl:5 kommer min kusin Elin som är 8år och ÄLSKAR att irritera mig och göra så jag får skäll utan andledning .
fast jag längtar endå LITE tills hon kommer hit , för det är tråkigt att bara vara med vuxna .


och vetni vad ? jag såg en bil som hade registreringsnummret BRB och en med OMG , haha :P


men nu orkar jag inte mer , hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0