gunneboslott <3

HEEJ :D
just nu äter jag chips med ida :)

men idag var jag på gunnebo slott med klassen , ganska kul faktiskt :D

här kommer lite bilder



slottet :Dantonia vid en staty , i killarnas YASMIN TOG KORT PÅ MIG , JAG TOG KORT PÅ HENNE :D

här e den fina laburinten
antonia ska bli en staty
och nu är hon en !
den bilden blev antonia nöjd med :)  förutom att hon tyckte att Joys blev ful i bakrunden ? HAHA
haha , Emil's lillebror , Simon , försöker att nå en vattensallamander :D?
och här är den fina fontänen han låg vid .
här e en FIN bild på Antonia och Yasmin <3
och här fick jag äntligen efter 5 år , en bild på henne FRIVILLIGT :D
och här kommer joys o antonia för att berätta något !  haha dom berätta typ att Antonia skulle pussa Emil men jag fatta inte riktigt vrf men hon gjorde d ändå inte :)

jag tror det räcker nu ,
pusskram


Kommentarer
Postat av: cclara

så grymt ful!

2010-07-28 @ 17:42:31
URL: http://cclarali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0