marsmellowskungen ( Y )

hejhej alla marsmellows :D

haha , jag är kungen av marsmellows = marsmellows - kung ( Y )

JAG HAR MYCKET TRÅKIGT SÅ NI MÅSTE SMS MIG .
NUMMER FÅR NI PÅ MSN , BARA NI JAG KÄNNER !

vill ni höra min korta saga , okej ?
bra , jag visste att ni ville höra den !


det var en gång en liten , liten grill som man bara kunde grilla marsmellows på . den grillen ägdes av en liten flicka vid 7 år .
hon hette ida .
men ida grillade dock då bara marsmellows på den , för det var det inte hon fick för sin mamma .

men en dag , när ida var 10 , så var hon sugen på att grilla marsmellows på sin grill som hon inte hade gjort på 2 år ( inte grillat på sin grill på 2 år men hon hade grillat marsmellows ) . men vet ni vad hennes mamma sa när hon frågade var hennes grill var ?
jo , hon sa att hon hade slängt den för den hade rostat .
då blev ida ledsen för nu kunde hon bara grilla marsmellows över ljus .


hahaha , rolig saga eller hur ?
men nu vill jag att någon grillar marsmellows mig med , marsmellowskungen , för jag har supertråkigt !
vi kan ju grilla dom över ljus , vad säger du nu , det kan du väll inte motstå?

HAHA , jag är tråkig !

jaja , nu får ni gärna följa mig på twitter
idahellberg@twitter

puss puss




/ marsmellowskungen


Kommentarer
Postat av: jiffi

vilka söta kinder :)

2010-06-05 @ 17:35:58
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: matiilda<3

assåe vart har du fått din design så fin?

bra blogg dessutom, svara på våran blogg,har inte lagt upp nått på aslänge men ajae tyep (:

2010-06-05 @ 22:29:46
URL: http://fyrafjortisarsliv.blogg.se/
Postat av: Julia

grillade marsmellows :3



julia likes

2010-06-05 @ 22:51:54
Postat av: ida hellberg

Jiffi - tack :D

matilda - en tjej jag känner gjorde den , hon har gjort ett eget inlägg på min blogg där du kan maila henne om du vill ha hjälp med din design!

tack för berömet , försöker få den så bra som möjligt och jag kollar gärna din / eran blogg!



Julia - men lyckodig :) bra att du gillar inlägget !

2010-06-05 @ 22:56:41
URL: http://iidavictoria.blogg.se/
Postat av: FläskbergerT

Ja päronpaj med extra socker lr?, tjockis :O

2010-07-21 @ 15:21:53
Postat av: iidabieber

men käften , -.-

2010-11-29 @ 20:49:59
URL: http://iidavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0