PRINCE OF PERSIA .

kom nyss hem efter bio med Marcus .
vi såg prince of persia .
den var faktiskt väldigt bra.
romantik , komedi , äventyr , lite sorg :D
allt jag tkr ska vara med i en film , hehe .
nu sitter jag och marcus och lyssnar på JB
vrf ?
jo , detta är andledningen
'
Marcus :- kan inte du sätta på spotify utan hörlurar ?
jag :- jo men du gillar inte musiken jag lyssnar på .
Marcus :- vad lyssnar du på ?
jag :- JUSTINBIEBER :D
Marcus :- okej , gillar inte han men jag får väll lyssna på honom endå .
lite senare kommer hans musik , och marcus börjar sjunga med lte fast han inte tkr om han :D

ja detta är vrf :)

fast han sjöng bara med två ord på ONE TIME inte mer .

men nu ska jag fixa mer med bloggen , pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0