sorry , har inte gjort inlägg på länge :(

förlåt har inte gjort ett inlägg på länge , förlåtmig :D
men här är liten text till min
BÄSTAVÄN!


ida linnea lager
gumman jag älskar dig av hela mitt hjärta
4 år och det känns som minnst 10år
omfg , så många minnen , säkert över 100000 :o
som när vi badade i din pool första gången jag träffade dig , när vi hade loppis utanför hemköp , när vi "lanade" , när vi hade spa . ennu mer , många mer
du är min pussgurka
vi är de största beliebersen !
jag svärr att jag kommer älska dig i all oendlighet
jag kommer älska dig i vårt och tort
du är min drog , ida !
älskar dig
min lilla valross , :D
man brukar säga , tills döden skiljer oss åt , men inte enns döden kommer skilja mig från dig
du har hjälpt mig så mycket
innan jag träffade dig , var mitt liv helt hopplöst
älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0