Länge sedan , jag vet c:

heej :)

jag älskar christian jacob beadles , mwihi :D

& på mitt förra inlägg som var för typ 100000 år sen , så la jag upp en bild på en katt som jag skulle få , right ?

jag fick inte den xD
jag fick en sötare !

här är en bild :)





han heter Ceasar , :)

söt , elr hur , haha ? :P

jag hatar :P smileysar igentligen men sånhär bloggsmileygrej gör dom söta :)

iaf ...

mina två kompisar ida & nelly gör varsinn justin bieber - novell & dom är så seriöst bra så man dör ! :o

men ida delar den typ lite med en tjej som heter elma :)

vill ni läsa dom ?

klicka HÄÄR för att komma till idas & elmas och HÄR :) för att komma till Nelly's :)

och Nelly håller på att göra nummer 26 just nu , ååh , jag längtar :)


jag måste droga nelly's novell nu för hon har gjort ett nytt inlägg :D


jaja , pussar c:







jag har glömt hur man läggar in gamla bilder så ni får ingen signatur idag , haah :)


<3

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Jag har typ jämt nyss börjat med en Justin Bieber novell, läs gärna och kommentera vad du tycker :) Tack på förhand men ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

2010-12-03 @ 00:58:21
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Liza känids bloggaren!! :)

Men du måste förstå att jag är så mycket upptagen just nu i skolan eftersom jag snart kommer att få mina betyg.. måste anstränga mig mer i skolan.. och det finns en annan skäl också... jag kan inte bara blogga om justin :D men det kommer en imon

2010-12-07 @ 16:41:56
URL: http://movieadvice.blogg.se/
Postat av: JB STORY

Hej jag heter Louise och har varit med och skrivit i bieberstorys.blogg.se



Nu har jag startat egen novellblogg och det skulle vara roligt om du läste min med! jag upptaderar minst två episoder per dag beroende på hur många kommentarer jag har, läs och kommentera! kram :)

2010-12-07 @ 23:36:33
URL: http://belieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0