bloggar igen !

HEJSAN !
jag ska börja blogga igen :D
erkänn ägit ? hahahah ;)
jag har saknat bloggandet lite fakiskt :)
och jag har fått en ny favorit låt !
den heter INTRODUCING ME av Nick Jonas .
nej , jag är inte töntig för att det är en låt av han ._.
ni kanske såg ida's lilla gästinlägg förra månaden ( elr när de va ) , hahahahah.
värsta bästa inlägget xD
hejhej 
det är idalager häääär' haha
ida är för lat för att uppdatera 
hon som skriver så fina inlägg-
jaja hejdå 





hon äger !
och hon är min , min säger jag ! :bigeyes:
hahah , iaf .
idag har jag varit på bio med min syster , vi såg toy story 3 !
den var bra , bättre en vad jag trodde .
dock , sög 3D:n . vi betalde 30 kr extra ( per person ) för 3D men man såg absolut ingen skillnad :s
men nu ska jag dra mig till sängen , vettni ;)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0