ny katt :D

jag hittade en skitsöt katt men personen som sålde han , svara inte i telefon ,_,

men det blev katten som är inringad on the pic , :D

mammis ringde och vi ska hämta den om några timmar :D
omg  , jag är superglad :3

fiona & kanske emmalinn ska följa med och hämta den !
han ska heta sven c:
hihi :)





men jag är fortfarande arg på jasmine villegas , för hon hånglar med min man !
och nej , jag är inte töntig för att jag tror att jag är gift med JB , jag är bara en äkta belieber :P



see ya !




Kommentarer
Postat av: vanessa

Tjoo har besäkt din blogg några gånger. Söt katt :)

Besök min Justin Bieber novell blogg, lämna gjärna en komentar om vad du tycker <3 Kram Vanessa :)

2010-11-27 @ 22:30:33
URL: http://justinsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0