I'm back. Lol jk.

Hej alla kära bloggläsare!
Skoja bara. Ingen läser längre eftersom jag inte uppdaterat på 1 år.
Men jag ville bara säga detta;
Tittade precis igenom gamla kommentarer.. Hittade flera negativa som var om min vikt.
To all the haters out there- Fuck you. Tror du verkligen att jag ska ta åt mig av era riktigt jävla omogna kommentarer? Kan inte fatta att ni sitter och slösar eran tid på att klaga på en tjej ni inte enns känner.
Föressten, bara så n i vet.. Så har jag blivit mobbad för det i cirka 4 år. Kan inte riktigt förklara hur det känns att vara mobbad men jag säger bara så här, (Och jag överdriver INTE).. Jag kommer alltid att komma ihåg detta. Jag kommer alltid ha kvar känslan hur jag kände mig när alla dessa kommentarer flög genom luften. Och btw; Om ni tycker att jag är ful och tjock så kan ni väll bara sticka härifrån bitches? Eller har ni inget liv så ni sitter och klagar på andra människor? Så jävla omoget. FUCK YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0